Cevap: Dünyada Sadece İyi İnsanlar Olsaydı?
İnsanlığın bir önemi kalmazdı. Herkes iyi olsa iyinin kıymeti bilinmezdi. Düşünemedim öyle bir dünya.

ATATÜRK'ü dinleyerek büyümüş bir çocuksanız, masal kahramanlarına gerek duymazsınız.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|