Alıntı:
İlk gönderen: Aruz
Ay orası nasıl bir yer ya
Aylar önce GOSB diye bir yere gitme gereği doğdu. Bir kaç gün orada konakladım.
Bir yere gitmek istediğinde otobüsler Gebze’nin yüz ölçümünü ölçtürüp öyle bırakıyor gitmek istediğiniz yere.Her yol tek yön, akşam saat 7 dedim mi hayat duruyor resmen. Tek beğendiğim yeri Eskihisar diye bir yer. Orası çok güzel beğendim yaşanılır yer.
Bir de aşırı yoğunlukta Suriyeli var. Ben ilk defa bu kadar Suriyeli’yi bir arada gördüm.
|
Anlatmama gerek kalmamış,GOSB sanayi tarafıdır aslında.Daha doğrusu Türkiye'nin sanayi açısından bel kemiğidir.Ama onlara öyle demezsen sevinirim,artık bizden oldular onlar.Hatta o kadar bizden oldular ki asimile oldular bize.Yaşanılır yer ancak sayılı günler olarak yaşanılır.