Alıntı:
İlk gönderen: Razor
Kocaeli/Gebze.
|
Ay orası nasıl bir yer ya
Aylar önce GOSB diye bir yere gitme gereği doğdu. Bir kaç gün orada konakladım.
Bir yere gitmek istediğinde otobüsler Gebze’nin yüz ölçümünü ölçtürüp öyle bırakıyor gitmek istediğiniz yere.Her yol tek yön, akşam saat 7 dedim mi hayat duruyor resmen. Tek beğendiğim yeri Eskihisar diye bir yer. Orası çok güzel beğendim yaşanılır yer.
Bir de aşırı yoğunlukta Suriyeli var. Ben ilk defa bu kadar Suriyeli’yi bir arada gördüm.