18 olduğumda kutlama partileri yapılsın diye can atarken şimdi doğum günüm gelmesin de yaş almayım diye can atıyorum. Yaşlanınca da tam tersi sosyal medyada reklam ederim kendimi herhalde.. Bu sendromu benim gibi yaşayan var mı?