Cevap: Forumlarda herkesin avukat doktor olması
İki kelimeyi düzgün yazamayan insanlar,kasiyerden para üstü alırken eli titreyen tenekeler ne kesilmişler başımıza Petrios?
Avukatsan kendine avukatsın kardeşim,doktorsan da kendine.
Benim ne kadar umrumdaki senin olan veyahut olmayan mesleğin?
Eminim o kişinin yaşından fazla meslek edinip değiştirmişimdir.Yine de bununla övünmem.
Aslında bir gün övünmeliyim,bakalım.

Daha çok gülümse,kronik kötümser.
|