Yanımda biri varken bile tek başıma atlattım. Artık yorgunum. Birlik ve beraberliği bilen kişilerle zorlukların üstesinden gelmeyi istiyorum. Tek başına mücadele etmenin gurur duyulacak bir tarafı yok, aksine değersizliğinin farkına varıyorsun. Yardım istenince yardım etmişte olunmaz; düşünüp yapılmalı; bu da karşındakine olan değer ve sevgidir.