Alıntı:
İlk gönderen: Sürmenaj
Onun da şiirleri birden çok kadına yazılmıştır.
Böyle bir sevmek şiirinde anlatır.
Ben de Can Yücel diyorum (:
|
Yani,erkek adam ya tek kişiye aşık olacak değil ya?
İroni bir kenara da;ben de Can Yücel olduğunu düşünüyorum.
Bir de ben varım tabii,ancak ben kimseye yazmadım.Bu da;
"Hiçbir kadına şiir yazmayan erkek."konusuna kalsın madem.