Alıntı:
İlk gönderen: Regex
@ Oğuzhan:
Burada pek etkin değil henüz ancak üye sözlüğünü açmak istedim.
Kendisi kankamdır.  Farkedmez, Rorschach gibi kullanıcı adlarıyla görmüş olabilirsiniz. O'nu 2016 yılından beri tanıyorum ve tam kafa dengi bir adam. Forumlar konusunda olsun, Cem Yılmaz geyikleri olsun, farklı şeylerde karşılıklı şakalaşmalarımız olsun muhabbeti on numaradır.
Daha uzatabilirim de gerek yok şimdilik. Seviliyorsun kankam.
|
Adamsın kardeşim.
Alıntı:
İlk gönderen: Onurcan
Bu sefer buluştuğumuzda bütün hesaplar benden  ADAMSIN.
|
Hadi bakalım, bekliyorum
Sağ olasın.
Röpteşambır bile almayı düşünmüştüm bi ara

ama çok pahalı