Cevap: Kinci bir insan mısın?
Aslında değilim. Ne reelde ne de bu forumlarda çok nadirdir birine kinlenip uzun zaman konuşmadığım vs. Eğer varsa da o kişi yaptığı şeyin ne bir açıklamasını yapmıştır ne de gelip insanca konuşmayı denemiştir. Bunu yapan çok kişi ile iletişim tekrar kurduk ve hataları konuşup çözdük. Ama yine de sevmediğim mesafe koyduklarımda olmuştur. Onlarda olduğum ortamda çok barınmazlar.
|