Alıntı:
İlk gönderen: Charismax
ha dur en güzelini söylüyim. şimdilik o iki şey burayı herşeye rağmen güzel yapacaktır.
sayfayı genişletin biraz ve kategori ikonları yapın FE güzel ama ikonik semboller herzaman şirin olmuştur.
|
Kategori ikonlarını @
Dea Dia güzel yapar aslında ama bu şekilde hoşuna gidiyormuş.