Cevap: Yönetimden Talepleriniz
Yönetimden Talepleriniz
Alıntı:
İlk gönderen: Reyhan
Merhabalar yine ben  Ranklarımız renkli olsa daha güzel olmaz mı ?
|
Aslında ilk yaptığım ranklar renkliydi, her yerde aynı tip ranklar var. O yüzden de, biraz farklı olması için bu şekilde yaptım. Daha çok yeni, biraz daha zaman geçince belki yeni şeyler yaparım.
Alıntı:
İlk gönderen: Charismax
oo ben konuşursam susmam ama 
|
Her türlü öneri ve eleştiriye açığız. Daha çok yeniyiz, her şey bir andan mükemmel olmaz tabi, sizinde fikriniz bizim için önemli

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|