Cevap: Türkiye'de ve Dünya Genelinde En Çok Kullanılan İnternet Tarayıcıları Belli Oldu
O değil de keşke Opera kendi motorunu bırakıp Chromium motorunu kullanmasaydı be on numaraydı. :/ Operayı geçtim Microsoft bile Chromiuma geçti. Firefox dışında kendi motorunu kullanan kalmadı be hepsi doğan görünümlü şahin oldu. :d

Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor...
|