Tekil Mesaj gösterimi
Eski 28 Nisan 2023, 17:02   #3
Çevrimdışı
Yazgı
Yazgı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: İyinin kötüsü olmak mı, kötünün iyisi olmak mı daha iyi?

İyinin kötüsü olmak kötünün iyisi olmaktan yeğdir. Gül bahçesinde olan gül kokar mevzusu. İyilerle birlikte olmak her zaman kazanım sağlar az ya da çok.

Başarılı bir ortamda daha az başarılı olmak bir şey kaybettirmez mesela ancak başarısız bir yerde bir tık üstteysen kendini iyi zannedersin ve çabalamaya gerek duymaz ilerleyemezsin.

Güzel bir tartışma konusu.

Bir insanı kazanmakla kaybetmek arasında ince bir çizgi vardır.
Adı; Üslup.