28 Nisan 2023, 14:43
|
#2
|
|
Çevrimdışı
Leydihan
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: İyinin kötüsü olmak mı, kötünün iyisi olmak mı daha iyi?
Hayatta herkes kötünün iyisi, gerçekte herkes iyinin kötüsü. İkisi de aynı kapıya çıkıyor yani. Hiçbirimiz masum değiliz; sadece öyle sanıyoruz.
Kötünün iyisi olmayı tercih ederdim. Sonunda iyi olmayı öğreniyorsun; kötü kalmıyorsun.
|
|
|
|