Tekil Mesaj gösterimi
Eski 28 Nisan 2023, 14:43   #2
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: İyinin kötüsü olmak mı, kötünün iyisi olmak mı daha iyi?

Hayatta herkes kötünün iyisi, gerçekte herkes iyinin kötüsü. İkisi de aynı kapıya çıkıyor yani. Hiçbirimiz masum değiliz; sadece öyle sanıyoruz.
Kötünün iyisi olmayı tercih ederdim. Sonunda iyi olmayı öğreniyorsun; kötü kalmıyorsun.