Konu
:
İyinin kötüsü olmak mı, kötünün iyisi olmak mı daha iyi?
Tekil Mesaj gösterimi
28 Nisan 2023, 12:58
#
1
Çevrimdışı
heLen
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
İyinin kötüsü olmak mı, kötünün iyisi olmak mı daha iyi?
İyinin kötüsü olmak mı, kötünün iyisi olmak mı daha iyi?
Iyinin kötüsü..
Kötünün iyisi..
Benzer Konular:
Ölümsüz Olmak İstiyorsanız Sadece 7 Yıl Daha Dayanmanız Yeterli
Çevrenizdekilere Karşı Daha Destekleyici Biri Olmak İçin...
Nietzsche - İyinin ve Kötünün Ötesinde
Daha Az Stresli ve Gergin Olmak İçin Neler Yapılabilir
Malın iyisi suya yakın, daha iyisi eve yakın Ata Sözünün Anlamı
Bazı kadınların yaraları hücreseldir,
Bazılarınınki ise zihinsel.
Birini iyi etmek için gereken tek şey
Ucube bir yara bandı, diğerini iyileştirmek içinse
Zürafaların uçması gerekmektedir.
Hüsran dolu bir geçmişten asla
Bakire bir gelecek beklenmez.
Umut yorucudur, hayal kırıklıkları ise
Saç kırıklarına sebeptir.
Ve bilinsin ki saçlarını kendi kesen kadınlar,
Geceleri uyumadan yastığı ısırarak ağlıyordur.
Vesselâm..
Alıntı
heLen
Açık Profil bilgileri
heLen kullanıcısına özel mesaj gönder
heLen - Daha fazla Mesajını bul