Kendi açtığım konularsa eğer her iki platformda paylaşmak adına direkt kes - yapıştır yapıyorum. Başkalarınkini almam, gereksiz eylem çünkü. Tabii kopya konuların her yerde hunharca paylaşılmasından bahsetmiyorum, bu işsizlikten yapılıyor olmalı. Google açısından da bi' değeri yok çünkü. İsterse 1 milyon konu olsun forumda, etkileşim ya da hit yoksa çöptür. Neyse ki burada pek rastlamadım. Genel anlamda okunur ve özgün bi' yer.