Sadesini değil ama şeftalili olanını tercih ediyorum bu sıralar. Hem çok güzel kokuyor hem de acı gelmediğinden tüketmesi kolay oluyor. Ödem atmaya yardımcı olduğu için seviyorum. Günde iki fincandan fazlası zarar dikkat etmek lazım.