Alıntı:
İlk gönderen: Mezarkabul
@ Sürmenaj ve @ Kafein'e teşekkürler. Ben kendimi kurtarmaya çalışırken; onlar memleketi kurtarmaya çalışmış.
|
Ülkemiz büyük mesele abicim. Yani düzeltse düzelte tam düzeltir gibi geldi aklıma. Tabii kendisi bunu değil kendimize inanmamızı söyledi biliyorum da işte bir umut bunu derdim. Teşekkür ederim ben de