Lisedeyken ülkü ocaklarına takılan öğrenciler disiplin cezası bile almazken, halk evine takılan öğrencilerin hepsi disiplin cezası alıyordu. Üniversite öğrencilerinde de durum farklı değil. Siyasi faaliyetlere katılmayı geçtim muhalifsen teröristsin. Üniversitelerdeki rektörler bile ilahiyatçı. Hangi görüşten ve faaliyetten bahsediyoruz ki…