Diziyi akşam izledim. Oyunculukları umduğum gibi çıkmadı, senaryo da çok yavan kalmış. İkinci sezonu da olacağa benziyor, belki konu ilk sezona göre biraz daha toparlanır. Biraz da ensestliğe doğru gidiyor dizi sanki.