Alıntı:
İlk gönderen: Supervisor
2-3 tane gönderirsin sorun değil de bir göndermeye 5-10 tane gönderen arkadaşım var. Günde 20'ye yakın gönderdiği zamanlar oluyor. Mesajlarını sessize aldım arada açıp bakıyorum. 
|
Bana dimi bu.

Yakaladımm

Tamam ya yollamıyorum sana bişi