Tekil Mesaj gösterimi
Eski 28 Ocak 2023, 17:52   #1
Çevrimiçi
Dea Dia
Dea Dia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
bitki Antalya'da ağaçlar çiçek açtı

Antalya'da ağaçlar çiçek açtı

Gazipaşa'da, Ocak ayında hava sıcaklarının mevsim normallerinin üzerinde gitmesinden dolayı badem, şeftali ve erik ağaçları çiçek açtı.



Türkiye bu yıl kışa hasret kaldı.

Ocak ayı bitmesine rağmen hava sıcaklıkları henüz yurdu terk etmeye başladı.

Aralık ve Ocak aylarını yağış alamdan geçiren Antalya'da ise durum çok daha vahim.

Ağaçlar çiçek açtı

Gazipaşa’da, dün ve bugün havanın yağışlı olmasına rağmen son aylarda hava sıcaklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesinden dolayı badem, şeftali ve erik ağaçları çiçek açtı.

Yalancı bahara kanıp çiçek açan ağaçları görenler şaşkına dönerken, üretici ise yaşananlardan tedirgin oldu. Ocak ayında açan çiçeğin, muhtemel don olaylarında zarar göreceğini bilen üretici, ağaçlardaki verimin düşmesinden endişe duyuyor.

EnSonHaber




İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.



İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.