10 sene bıraktım girmedim. Bence hayatımın en mutlu süreciydi sanaldan uzaklaşmak adına. Keşke hayatımda bir şeyler değişse ve ben yeniden uzaklaşsam buralardan. Alışkanlık, bağımlılık gibi bir durum. Hoş değil.