Alıntı:
İlk gönderen: Lareina
Bu şekilde diyeceğini bilseydim bu postta
nickin geçmezdi, öncende ufak bir
troll yaptığım için yazmıştım.
Dünle bugün arasındaki fark neydi.
Hümanist bir insanım kimseyi incetmek
istemem.
Yönetici bir rütbeniz var doğrudur.
İyi akşamlar, iyi forumlar.
|
Yönetici rütbemin benim davranışlarımla hiçbir alakası yoktur.Dea Dia gibi sizin düşüncelerinize de saygı duyuyorum.Nickimi kullanıp kullanmamak sizin tercihinizdir ve ben buna karışamam.Bende iyi akşamlar, iyi forumlar dilerim @
Lareina hanım.