11 Ocak 2023, 10:55
|
#4
|
|
Çevrimiçi
windflower
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: Hangi Burç Neden Yalnız?
Alıntı:
|
İnsanlarla hemen yakın ilişkiler kurmak istemezler. Hataya ve haksızlığa asla tahammül edemediklerinden de onları sık sık yalnız kalmış olarak görebilirsiniz. Arkadaştan çok dost tercih ederler. Biriyle dost olabilmek için de önce onları iyice tanımaları gerekir. Çevrelerindeki insanların hayat görüşleri çok önemlidir. Sohbet ettikçe ve tanıdıkça dost edinir ama her zaman o kadar şanslı değildir.
|
Neden şanslı değilmişim, kime göre neye göre. Ben oldukça şanslı biriyim hayatın her alanında. Hatta tanıyanlar şaşar kalırlar şansıma. O derece.
Yalnız kalmış olarak göremezsiniz çünkü bu tamamen rencide edici bir deyim olmuş. Yalnız kalmış vah garibim misali. Az insan iyidir! Hayat görüşleri çok önemlidir evet, hayata bakış açımızın aynı olmadığı insanlarla bir arada olmak herkesi negatif etkiler zaten, etkilenmeyen insan olmuş demektir.
|
|
|
|