Konu
:
Evde görürsün sen
Tekil Mesaj gösterimi
17 Aralık 2022, 21:44
#
2
Çevrimdışı
Yazgı
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: Evde görürsün sen
Yeğenime söylediğim cümle. Yaşının 25 olması dışında bir sorun yok. Anne yarısıyım ne de olsa. Sjsj
Bir insanı kazanmakla kaybetmek arasında ince bir çizgi vardır.
Adı; Üslup.
Alıntı
Yazgı
Açık Profil bilgileri
Yazgı kullanıcısına özel mesaj gönder
Yazgı - Daha fazla Mesajını bul