Bazı devlet taparların diktatörlük sevdasını en çok masum halk çekiyor. Eminim aldığı bu kararı savunan faşistler vardır. İzole edilmiş bir hayata da ABD’nin bulaşamadığını söylüyorlar, hepsine çok gülüyorum. Böyle düşünen herkesi Kuzey Kore’ye postalayalım.