Yasak şaşırtmadı. Endonezya dünyanın en fazla müslüman nüfusuna sahip. Halkı fakir ve cahil olduğu için kafaları da cinselliğe çalışıyor sadece.. Ahlaksızlık neden bitmiyor. Belden aşağılarına kafaları çalıştırıyorlar ondan. Çünkü enerjilerini atacak başka faaliyetlerle ilgilenmeleri için yeterli bilim ve teknoloji yok. Sömürge altında oldukları için içsavaş bitmiyor. Başka şeylere kafalarını çalıştıracak aktiviteye yönlendirmiyorlar halkı.. Bu da onların işlerine geliyor maalesef.