Konu
:
18 Yaşından Küçüklerin Telefon Kullanımı Yasaklandı
Tekil Mesaj gösterimi
20 Kasım 2022, 22:40
#
1
Çevrimdışı
Sürmenaj
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
18 Yaşından Küçüklerin Telefon Kullanımı Yasaklandı
18 Yaşından Küçüklerin Telefon Kullanımı Yasaklandı
Hindistan'da yer alan Maharashtra'nın Yavatmal bölgesindeki bir köyde, 18 yaşın altındaki çocukların ve gençlerin cep telefonu kullanmasını yasaklandı.
Çocukların akıllı telefonlara olan bağımlılığını engellemek için Maharashtra eyaletinin Yavatmal bölgesindeki bir Hint köyünde 18 yaşından küçüklerin akıllı telefon kullanımı yasaklandı.
Yerel meclis, 18 yaşın altındaki çocukların akıllı telefon kullanımını tamamen yasaklamaya karar verdi. Teklif oybirliğiyle kabul edildi. Herhangi bir kişinin suçlu bulunması halinde 200 Rupi (yaklaşık 45 TL) para cezasına çarptırılacağı bildirildi. Ancak ilk ihlalde sözlü bir uyarı yapılacağı belirtildi.
Köylüler, konseyin COVID-19 salgını sırasında çocukların akıllı telefonlara çok fazla bağımlı hale geldiği sonucuna vardığını belirttiler ve alınan bu yeni kararın durumu düzeltmesini bekliyorlar. İnternette yer alan rakamlara göre köyün nüfusu yaklaşık 2.700 kişiden oluşuyor.
Benzer Konular:
Aile İçinde Telefon Kullanımı Mutsuzluğa Sebep Oluyor
Üç yaşından daha önce olanları niçin hatırlayamıyoruz?
Yaşından Fazla Madalyonu Var
Üç Yaşından Daha Önce Olanları Niçin Hatırlamıyoruz?
Alıntı
Sürmenaj
Açık Profil bilgileri
Sürmenaj - Daha fazla Mesajını bul