Samimi insanları görünce gözlerimin içine kadar gülüyorum. O duyguyu gerçekten hissedebilmek öyle zor ki. Kendim için de böyle. İçimde çok şey öldüğünden beri eskiden olduğu kadar samimi olamıyorum kimseyle.
Ve evet iletişim konusunda iyiyim diyebilmek oldukça iddialı. Ben değilimdir mesela. İnsanlar her şeyi yanlış anlamaya meyillidir. Bugün övdüğüne yarın çamur atma konusunda da usta. Kimseyle bu durumu yaşamamak için herkesle belirli bir mesafede durman gerekiyor.
Eskiden böyle insanları soğuk bulurdum. Şimdiyse samimi.