Konu
:
Eskiden...
Tekil Mesaj gösterimi
04 Kasım 2022, 02:24
#
9
Çevrimdışı
Alperen
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: Eskiden...
Eskiden sabırlıydım, şimdi kimseye tahammülüm yok.
Bu beni bir tık üzüyor, kova burcu olmak bunu gerektirir.
Teşekkürler, bb.
* " iyilik iyidir!.
Alıntı
Alperen
Açık Profil bilgileri
Alperen kullanıcısına özel mesaj gönder
Alperen - Daha fazla Mesajını bul