Cevap: Sözlerine Bakarak Geleceğini Tahmin Ediyoruz
Sonuç
Başkalarını suçlamak senin için bir alışkanlık. Yaşadığın olumsuzların, başarısızlıkların sebebi olarak hep başkalarını görüyorsun. Bu, hatalarının sorumluluğunu üstlenmemek ve eleştiriden kaçmak için seçtiğin bir yol. Sevenlerin deyim yerindeyse seni “idare ediyor”. Ancak böyle devam edersen, sevdiklerini bunaltıp kendinden uzaklaştırabilirsin. Yeni arkadaş edinmekte zorlanabilir, yeni çevrelere kabul edilme konusunda zorluklar yaşayabilirsin. Tavsiyemiz, “Senin yüzünden”, “Onun yüzünden” sözlerini kullanmaktan vazgeçerek işe başlaman. Gerisi için daha kolay adım atabilirsin.
|