Akraba bağlarımız ne çok iyi ne çok kötü.. Zaten fazla akrabamız da yok. Hala ve teyze ve çocukları dışında görüştüğümüz fazla yok. Anneanne ve babaannemiz öldükten sonra mahkemelik yerler var onlar dışında pek aramazlar.