|
Söyle Bakalım -5-
Söyle Bakalım -5-
Öğrendiğiniz önemli hayat dersi nedir?
@ Atlas
Alıntı:
|
Kimseye bağlı kalmadan kendi ayakların üzerinde durabilmek ve kendi özgürlüğünü tesis etmek
|
@ Savay
Alıntı:
|
Bir şeyden çok şüpheleniyorsan, %99 doğrudur.
|
@ Mezarkabul
Alıntı:
|
Kalbinin değil mantığın sesini dinle.
|
@ Leydihan
Alıntı:
|
Anı yaşa, yarın çok geç olabilir.
|
@ DoNtSpEaK
Alıntı:
|
Bu hayatta kalbinizi kırabilecek insan sayısı beklediğinizden çok daha fazla..
|
@ Hyuna
@ Kaf Dağı
@ Keysi
@ Solidworks
Alıntı:
Paranı kaybedersen geri kazanırsın.
Gücünü kaybedersen geri alırsın..
NAMINI KAYBEDERSEN,
HERSEYİNİ KAYBEDERSİN
|
@ Arthur
Alıntı:
|
Herkesi kendin gibi görmeyip iyiyi kötüyü ayırt etmek için ince düşünmek.
|
@ Never Give Up
@ Yazgı
Alıntı:
Hiçbir şeyin kalıcı olmadığını öğrendim. Çok güvendiğin bir insandan bile hiç beklemediğin şeyler görebilirsin. Üzülürsün belki ama şaşırmazsın da. Her şeyin olabilirliğini göstermiştir hayat sana çünkü.
Günün sonunda kendine yine kendin kalırsın o yüzden en çok değeri kendine vermelisin, kendini ömemsemeli ve kendine iyi gelecek şeylerle uğraşmalısın.
En önemlisi de her ne olursa olsun her zaman kendine gülebilecek bir neden bulmalısın.
Üzüntüye kedere takılı kalıp hayatı kaçırmayın arkadaşlar. Yaşamadan ölmeyin.
|
@ dreamcatcher
Alıntı:
|
"klasik olacak ama yaşadığınız hayatta sadece kendinize güvenebilir ve kendinizden güç alabilirsiniz, İNAN Kİ başkasına HİÇ mi HİÇÇÇ ihtiyacınız YOK !!"
|
Cevapları ile destek veren herkese teşekkür ederiz. 

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|