İyice yatıranlara sinir oluyorum. Zaten enli boylu biriyim sığmıyorum koltuğa. Nefes alamayacak gibi oluyorum. Bana sormadan o kadar yatırıyorsa ona sormadan da koltuğunu tekmeleye bence hakkım var.