Alıntı:
İlk gönderen: Mezarkabul
Bana da yapıver. 
|
Seninki XenForo. Ben vBulletin'in içinden geçiyorum.

Bir de oturmuş forumda title ve meta etiketlerini değiştirmek yarardan çok zarar getirir abi. O değil de "bana da" derken? Burası patronlara ait olduğu kadar bize de ait değil mi? Buraya yaptığımda sana da yapmış olmuyor muyum yani?