Hadise kendisini biliyor ve tanıyordu.Bu yola girdiğinde böyle olacağını en ufak hareketinden kendisi için sorun olacağını da düşünmesi gerekli idi kendi halinde daha iyi ve mutlu idi bence. Bu arada bir kere kaynana sıfatından soğudum.