17 Eylül 2022, 00:09
|
#5
|
|
Çevrimdışı
Leydihan
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: Bir Eşya Olsan Ne Olurdun?
Evet, bu hayata bir daha gelsen ve eşya olsan kesinlikle masa olurmuşsun. Senin bu düzenin ve tertibin hiçbir eşyada yok. Senin bu hayatta bir şeyi unutma ya da başarısız olma gibi bir ihtimalin yok. Bu düzen ve azim ile sen çok iyi yerlere gelirsin, biz emin olduk!
Ee bir masa olmak da kolay değil, tüm işlerin altında hep sen varsın, sen olmasan kimse yazı bile yazamaz. Her evde bir tane senden olmalı!
|
|
|
|