Tekil Mesaj gösterimi
Eski 15 Eylül 2022, 15:43   #1
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Kezban Kime Denir?

Kezban Kime Denir?

Tek dertleri giyinip süslenmek, zengin koca tavlayıp çocuk yapmaktır. Hayattan başka bir beklentisi yoktur. Zorla liseyi bitirir, zengin birini kapaklayana kadar da yapmadığı ahlaksızlık yoktur. Türk erkeklerini tavlamak için namuslu ayağı çekerler, Türkan Şoray kanunlarına sahip olduğunu dile getirirler ''valla öptürmez dudişten'' ama kendini teşhir etmeyi de iyi bilir. Herkese namus bekçiliği yapmayı da adet edinmiştir. Kadınlarla hep rekabet hâlinde olduğu için erkeğini elinden alacak diye her türlü kötülük yapabilen sinsi biridir. Kimseyi beğenmezler, kendilerini nimetten sayarlar. Kalplerinin çirkinliği yüzlerine vurmuştur. Hep aynı kıyafetleri giyerler, kişisel bakımlarına dikkat etmezler.. O kadar zevksizdirler ki, sadece markaysa alır, lüks ise gider. Tek bir kitap okumaz, okur gibi yapar. Herkes aptaldır, bir tek o akıllıdır. Demet Akalın, Hande Yener, Kim Kardashian gibi kezbanlar onların örnek aldığı kişilerdir. Türkçesinden de anlamak zor değildir. Herkes yazmaz, “herkez” yazar. Bilerek imlâ hataları yapar, düzgün Türkçe kullanmaz ama aldığı markaların isimlerini hatasız yazar. Cep telefonlarını pantolonlarının arka cebinde taşırlar. Çevreye kendilerini zengin tanıtıp, kaliteli giyindiklerini gösterirler. Pazardan alışveriş yapan kezban modellerinin poşetleri Louis Vuitton, Guess vb. markalardır. Bütün gün evde oturur, gösteriş için bebekte eğlendiğini söyler; her şeyin çakmasını giyerler genelde. Tatile gittiği yerlerde bütün gün hayvan gibi otelde yiyip, içer. Eğlenmeden tek anladığı şey lüks yerlerdir. Aksi hâlde bir yere gittiğinde surat asar “beni buraya mı layık gördün” diye kavga çıkarırlar. Kendi gibi kişilerle gezerler. Bunların karşı cinsi de kamil erkekler olduğu için karşı cins tercihleride kamil erkeklerdir. Tüm erkeklerin ona aşık olduğunu, herkesi elde edeceklerini zannederler.. Geneli kâmiller gibi alfa’dır; aldatma potansiyeli de vardır. İlişkilerinde daha iyisini veya zenginini bulurlarsa aldatırlar. Sonra da “ben seçilmem seçerim” diye ego kasarlar. Hiç tecrübe edinmezler, üzülmezler ama üzülür gibi yaparlar. Kendilerini suçlamazlar, hep başkalarını suçlarlar; hatasız kullardır. Kamil olanları da evliliğe ve çocuğa karşıdır; sex için sevgili edinirler. Yaşı 40 arası olanlar, 20 yaşında sübyenlerin peşindedir. Kendilerini son derece etik konulara önem veren biri gibi gösterirler; aslında ikinci bir maskeyle gezerler. İkinci maskelerini sosyal medya ve forumlarda fake üyelik açarak gösterirler. Kezban ve kamiller çok tehlikelidirler.. İlişkilerde aşk acısı gibi travmaları yaşatır, arkadaşlıklarda sırtınızdan vuran bunlardır; uzak durmak elzemdir.