Alıntı:
İlk gönderen: Leydihan
Kadınlar iffetlerini erkekten korumak zorunda oldukları yetmemiş gibi artık kendi hemcinsimizden de korumak zorundayız. Diziler de sağ olsun, eşcinsellik temaları yüzünden, cinsiyetsiz toplum yaratılmaya çalışıldığı için gelinen nokta çok kötü. Giydiğim pantolon hemcinsimi tahrik edecekse, ne giysem edecektir zaten. Erkeğe nasıl davranıyorsam kadına da öyle davranırım. Kadınlar birbirinin vücut hatlarına erkeklerden daha çok bakıyorlar. Ne giyersek giyelim, sokakta da kadın kadına bakıyor, lakin erkeğin baktığı gibi değil. O kadının içinde de başka bir cinsiyet varsa düşüncelerini okumam mümkün değil, giydiğimle bana bakması benim suçum değil, kara çarşafa girsen de bakıyorlar.
|
Seni kara çarşaf bile kesmez o dönemde yaşasan sana sokağa çıkma yasağı getirirlerdi güzelliğinden dolayı