Cevap: Hiç Görmediğin Birini Sevmek
Yaşanması taraftarı olmadığım konu. Ben yıllardır tanıdığım insanları bile yeri geliyor tanıyamaz oluyorum. Ki kimse kimseyi tamamen tanıyamaz, boşverin böyle şeyleri.
Ha oluyor mu evet oluyor tanımadığın birinden etkilenebiliyorsun, kanın hızlı akabiliyor, kalbin falan çarpıyor. Oluyor ama olmasa daha iyi.
|