Bilgisayarın başında sıkıldığınız halde ısrarla beklediğiniz oluyor mu?
Bilgisayarın başında sıkıldığınız halde ısrarla beklediğiniz oluyor mu?
Bilgisayarın başında sıkıldığınız halde ısrarla beklediğiniz oluyor mu?
- Evet öylece bakıyorum ekrana
- Hayır sıkılınca kapatıyorum.
- Şöyle ki;

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
mucize'm benim aşkımmm İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|