İmza
Merhaba sevgili Forumel sakinleri
Forumda üyelerin güzel güzel imzalarını görüp kıskandım benim niye bir tane yok dedim ve beğendiğim 1-2 resmi eklemeye çalıştım hem forumda gözükmüyor hemde inanılmaz büyük.
Kullanmaya çalıştığım imzalar şunlar:
Şimdi gelelim sorunuma ben açıkçası bunları forumda kullanıma hazır hale getirmeyi bilmiyorum photoshop falan beni aşıyor biraz.
Arka plan forumla aynı renkte olsun ve boyutlarıda forum düzenine uygun olsun istiyorum. İki fotoğraftan herhangi birisi olabilir ama ikisi birden olursa birisi sağda birisi solda olacak şekilde mükemmel olur.
Bunu yapabilmeyi bana öğretecek veya bunu yapıp al kullan diyecek olan kişinin ellerinden gözlerinden öpeceğim sırtıma alıp istediği yeri gezdireceğim bir dediğini iki etmeyeceğim