Alıntı:
İlk gönderen: Leydihan
Bunların dissleşmesi de keyif vermiyordu. Mode XL sağlam diss çekti Sagoya..Ondan sonra sustu sago..
|
Alıntı:
İlk gönderen: Lareina
Aslında bu kişilerin arası bu kadar fanlar dı.Adamlar konuşmuyor bile.Bu arada TR en sahici diss leri Hayko/Patron arasında olmuştur.Olaylar baya karışık.
|
İkinizin de bahsettiği isimleri tanımıyorum. Sanırım Rap kültürüm oldukça zayıf...
Benim favorim Sultana'dır. O hiç diss attı mı bilmiyorum.