Konu
:
İnsanlar Neden Kendi Kendileriyle Konuşur?
Tekil Mesaj gösterimi
29 Haziran 2022, 15:28
#
2
Çevrimdışı
Eru
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen
kaydol
bağlantısından üye olunuz.
Cevap: İnsanlar Neden Kendi Kendileriyle Konuşur?
Hiç hazetmediğim biri ile bile konuşmak zorunda kalabiliyorum.
Kendimle neden susuşayım ki? Asıl mantıksız olan kendinle konuşmamak.
Alıntı
Eru
Açık Profil bilgileri
Eru kullanıcısına özel mesaj gönder
Eru - Daha fazla Mesajını bul