Sizce nelerin asla şakası yapılamaz?
Bazı kişiler şaka yaptıklarını zannederken aslında bazı şakalar şaka olmaktan ötededir. Çünkü şaka dediğin şey her iki tarafı da güldürmeli. Hassas konuların şakası olmaz mesela. Sağlığın şakası da olmaz.
Şakanın aynı zamanda dozunun da ayarlanması gerektiği kanısında olanlardanım. Cıvıklaşan hiçbir şaka tat vermez.
Size göre nelerin şakası yapılmaz?