Arkadaşlarla bazen bu konu hakkında konuşuruz. Günümüz ilişkileri öyle bir hâle geldi ki, evli kadın veya erkekler kendilerini bekar olarak tanıtıyorlar. Anlamak ise o kadar zor ki.. Başkasının başına geldiğinde evli erkekle veya kadınla flört ettiği için yargılarız. Günümüz ilişkilerinde başka birisini yargılamadan önce, ''benim başıma da gelebilir'' diye düşünmek gerektiğini düşünüyorum. İlk taşı en masum olan atsın önce.. diyerek sosyal mesajımızı verelim. ^^ Bu kişilerle reelde karşılaştığınızda alyansı çıkardıktan sonra evli olduğunu anlamayız. Evli olabileceğini belki de hiçbirimiz düşünmez; çünkü aşkımız başımızda, aklımız başımızda değildir. Reelde bile oluyorsa sanaldan ise kandırılmanız çok daha kolaydır. ''Kimliğini görmek istiyorum'' demek ise abesle iştigâldir. Yeni kimliklerde ise medeni durum sanırım yokmuş. Ee o zaman başka türlü nasıl anlayacağız?