bazen diyorum, madem öleceğiz nedir bu hırs bu inat bu acımasızlık bu saçma sapan tavırlar kibirler kendini beğenmişlikler burnu kalkmışlıklar para hırsı en güzel kadını veya erkeği elde etmek gibi gibi gibi çoğaltabiliriz... kısacası madem öleceğiz.. neden bu hayatta mutlu değiliz..