Alıntı: Terazi Burcu : Aşka inancı yok.. İnancım var da kolay aşık olamıyorum. Aşık olduğum da bana aşık olmuyor. Öyle saçma bir durum işte. O yüzden belki inancımı yitirmeye başladım. ^^