Gelen zamlardan sonra hiçbir şey yapasım gelmiyor. Gezmek bile artık lükse girdi. Küçük yerlerde yaşayanlar için daha da kötü. Bir yerden bir yere gitmek 1000 liranın kapısı..Bulunduğumuz yerde karnımızı doyurmaktan başka bir şey düşünemez olduk. Daha da kötü günler bizi bekliyor.